Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Poskytovatel (prodávající) :
Martina Kopecká, IČ : 74861026
Michaela Kopecká, IČ : 10822241
Provozovna : Šafaříkova 1274, Hradec Králové 500 02
ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní vztah mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na www.salonin.in a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů).
Poskytovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaných činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, sms) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
1) OBJEDNÁNÍ, ZRUŠENÍ SLUŽEB A ZÁLOHY
• Pro objednání je nutné si předem zarezervovat termín, a to buď osobně, telefonicky, emailem či skrze sms
• Při rezervaci kupující sdělí své osobní údaje ( jméno, příjmení a telefonní číslo ) - tyto termíny nebudou poskytovány třetím osobám
• Při rezervaci bude kupující vyzván k odeslání zálohy na číslo bankovního účtu poskytovatele služeb, výše zálohy bude upřesněna dle typu úkonu - splatnost této zálohy jsou tři pracovní dny
• V případě změny či zrušení termínu je nutné tuto změnu ohlásit nejpozději 48 hodin před smluveným termínem - v tomto případě bude záloha zaslána zpět na číslo účtu kupujícího
• V případě zrušení či nedostavění se na objednanou službu připadá výše zálohy poskytovateli jakožto storno poplatek
• Pokud se nedostavíte na proceduru doplnění řas či kosmetiku, při plánování náhradního termínu bude kupujícímu naúčtován poplatek ve výši určené prodávajícim
• Dostavíte-li se na službu se zpožděním do 10 minut, bude tato služba zkrácena o tento čas
• Dostavíte-li se na službu se zpožděním více jak 10 minut, poskytovatel má právo odmítnout provedení služby a naúčtovat si storno poplatek - výše tohoto poplatku bude upřesněna dle typu úkonu
3) ODMÍTNUTÍ SLUŽEB
• Dostavíte-li se na službu se zpožděním více jak 10 minut, poskytovatel má právo odmítnout provedení služby a naúčtovat si storno poplatek - výše tohoto poplatku bude upřesněna dle typu úkonu
• Dále má poskytovatel právo odmítnout kupujícího v těchto případech :
- kupující trpí kontraindikacemi
- kupující se dostaví se zdravotními problémy
- kupující se bude chovat nevhodně
- kupující se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu
- kupující se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
- kupující odmítne vyplnit/podepsat potřebné dokumenty před provedením procedury (informovaný souhlas a jiné)
4) OSOBNÍ VĚCI
• Poskytovatel nenese odpovědnost za případné ztráty osobních věcí a cenností kupujícího před, během i po ošetření v prostorách provozovny
• Pokud kupující nosí kontaktní čočky a nemůže si jej před provedením ošetření vyjmout, poskytovatel nenese odpovědnost v případě jejich poškození
5) CENÍK
• Platný a aktuální ceník všech služeb je k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkach
• Ceny se mohou lišit dle výjimečných případů ( např. zrušení, posunutí termínu a další)
• Vytvořením objednávky kupující souhlasí s cenami a po provedení služby je povinen tuto částku uhradit poskytovateli
6) DÁRKOVÉ POUKAZY
• Délku platnosti vždy určuje provozovatel - je uvedeno na poukazu
• Výši poukazu a druh služby určuje kupující a uvádí se na poukaz
• Po zakoupení poukazu nelze poukaz vrátit či vyměnit za hotovost
• Pokud se poukaz vztahuje na více služeb či návštěv, je možné jej vyčerpat pouze v průběhu jeho platnosti
• Pokud cena ošetření přesáhne hodnotu poukazu, kupující je povinen tento rozdíl doplatit poskytovateli ihned na místě
• Při nevyčerpání celé částky se peníze nevrací, lze je využít při další návštěvě v době platnosti poukazu
• V případě nedodržení termínu bez předešlé omluvy výše poukazu dle zvoleného ošetření propadá
7) REKLAMACE SLUŽEB
• Při reklamaci prodloužených řas musí kupující bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit nejpozději do tří dnů od provedení služby, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává po osobní návštěvě písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po kupujícím
• Při reklamaci služeb ostatních (kosmetické ošetření plati, lash lifting, laminace obočí,..) je nunté tyto pochybnosti sdělit bezokladně po provedení procedury.
Tyto podmínky jsou platné od 1.5.2021